|
S: Middle-earth Saga Extended Edition Blu-ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2020 kl. 09:21 |
Hej,
Jeg vil gerne sælge min Middle-earth Saga Extended Edition, som indeholder de forlængede udgaver af alle tre film i Hobbitten og Ringenes Herre trilogierne. Der er tale om UK udgaver, og dermed med engelsk tale og tekst. Kun set ét gang. Vær opmærksom på, at der IKKE følger ekstra materiale med! Pris: 250,- for alle seks film, plus porto.
|
|
![]() |
|
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris: 200,- + porto.
|
|
![]() |
|
Jacob9400 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 41 |
Den vil jeg gerne købe. Sikkert med forsendelse alt afhængig af hvor du er i landet :)
|
|
![]() |
|
bor i Horsens :) Lidt langt til Aalborg :)
|
|
![]() |
|
Jacob9400 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 41 |
Er i Horsens tirsdag og onsdag i næste uge så du bestemmer selv om du vil sende eller have hentet :) Skriv lige en pb med dit nummer så jeg kan sende penge :)
|
|
![]() |
|
Så er den solgt - jeg har dog endnu et sæt til salg, dog uden slipcover. Kom frisk!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |