recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lilla billede/Denon 2312 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lilla billede/Denon 2312 problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mitsu2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitsu2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lilla billede/Denon 2312 problem
    Sendt: 11-December-2020 kl. 10:20
Hej mit problem er nu efter jeg har fået et nyt 4k tv ( lg c9 )og ser film via min NVIDIA Shield som køre igennem min ældre årgang forstærker som den altid har gjort ved mit gamle tv så får jeg nu et lilla billede,og hvis jeg tager NVIDIA og køre den udenom forstærkeren,altså direkte til tv'et er der ingen problemer ,er der nogen der kan hjælpe mig hvad problemet kan være ?
Skal siges at jeg har ikke ændret noget ved mit setup,har kun fået et nyt tv og nu har jeg et lilla billede hele tiden 😖
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 10:42
HVorfor er en fin UHD medieafspiller forbundet til en gammel reciver som ikke kan behandle UHD, som så sender signalet til et UHD TV.? Det giver ingen mening.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mitsu2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitsu2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 10:59
ja godt spørgsmål,er ikke selv så teknisk anlagt 🙈,så har ikke tænkt at problemet kunne være derfor,pga mit nye tv ,da det gamle full hd ikke var noget galt med ,da jeg havde det🙂men det giver selvfølgelig mening 😉
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 11:06
 Så enten Shield direktet til TVet, eller anskaf kompatibel Reciver.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mitsu2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitsu2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 11:10
tak for svaret den er også bestilt 🙏🙂
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu