|
Riget sæson 3 på vej |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2020 kl. 10:03 |
Efterfølgeren til sæson 1 og 2 af Lars von Triers danske serie Riget, der blev indspillet i 1990'erne Jeg er så klar!
Redigeret af jake51 - 17-December-2020 kl. 22:02 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
JMH
Junior bruger Oprettet: 20-Oktober-2020 Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
"De oprindelige sæsoner af »Riget« bliver restaureret i forbindelse med den nye sæson." https://www.berlingske.dk/kultur/lars-von-trier-vender-tilbage-med-tredje-saeson-af-riget Er mindst lige så stor nyhed. Serien er optaget på 16mm og jeg mener at det helst skal være 32mm for at indeholde detaljer nok til 4k?
|
|
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et bevidst valg, at Riget ligner lort
Så jeg ville ikke gå så højt op i 4K lige her
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som kæmpe fan af de første 4 episoder og knap så stor fan af de næste 4, vil jeg da indrømme at jeg ikke har de store forventninger til hvad der må komme, det minder sq mest om et desperat forsøg på at score nogle hurtige penge Det leder mine tanker hen på noget i retning af George Lucas og senerer Disney's desperat forsøg på at lave opfølgninger på Star Wars filmene, det endte jo også meg noget ja undskyld mit sprog, men noget forkvaklet lort @JMH Ja du skal op i 35mm for at det giver mening med 4k scan, bare se på Matador, den er også optaget på 16mm, ogden BD resturering dert bliv lavet er sq da ikke noget at prale af, det er selvføldig nogle steder hvor kvaliteten er ok, med der er dælme endnu flere steder hvor det ligner lort Og når man så oven i købet ved at Trier og Co sågan tilførte ekstra grain for at give serien det look den har, så frygter jeg sq udfaldet af en resturation
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man ser de fremtrædende roller, så skal der vist en ny besætning til - ellers skal Ernst-Hugo Järegård, Kirsten Rolffes, Holger Juul Hansen, Jens Okking, Otto Brandenburg, Baard Owe, Erik Wedersøe og Morten Rotne Leffer (en af opvaskerne i kælderen) i hvert fald genoplives digitalt. Men det kan vel også lade sig gøre ...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |