|
Fjerne pil-menu? |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-December-2020 kl. 08:22 |
Sa jeg stod op her til morgen, hqvde min iPhone denne menu slået til. Hvordan fjerner jeg den igen?
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad sker der, hvis du trykker på tilbage-pilen, lige til venstre for ordet "Beskeder"? (Hvis det da ellers ER en "knap", man kan trykke på)...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
så slår den ind alm på billede to.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidste skud herfra... Hvad så, trykke på "hånden"? Eller trykke OK til cookie-politikken?
Redigeret af mnielsen - 21-December-2020 kl. 09:26 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
det er ikke recordere.. Det er min telefon der roder rundt.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
og trykker jeg på hånden skiftet den bare kort til hånd.
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Så prøv fra computer i stedet for... Det KAN godt være recordere alligevel. Den loader noget langsomt, i øjeblikket, synes jeg.
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vist noget "accessibility", f.eks. hvis hjem-knappen er gået i stykker. Det kan nok deaktiveres inde fra accessibility-menuen eller lignende på iPhone.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |