|
V: Gamer-PC |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2020 kl. 07:24 |
I første omgang ikke med detaljerede specs, bare lige for at høre om det kan betale sig at sælge den
PC'en er fem år gammel, grafikkort blev opgraderet sidste år RTX 2070 Super Core i7 processor 16 GB RAM 512 GB SSD 650 watt PSU Windows 10 64-bit Sort kabinet med støjdæmpning
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bør nok være mere præcis med specifikationer, for at kunne vurdere værdien.
Hvilken CPU, RAM, SSD, PSU, MOBO, Køler?
|
|
![]() |
|
Mads_H ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
Jeg er interesseret i dit grafikkort, hvis du vælger at sælge det for sig selv.
Alternativt kunne jeg købe hele PCen og sælge det fra jeg ikke skal bruge. Men jeg skal bruge flere detajler omkring hardwaren. Redigeret af Mads_H - 11-December-2020 kl. 15:56 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
Gainward Phantom RTX 2070 Super MB 1150 ASUS Z97-ARIntel Core i7-4790k DDR3-2133 Kingston XMP Beast 16 GB Samsung 840 EVO 512 GB Seasonic SSP-650RT 80+ GOLD ASUS DRW-24F DVD-brænder NET 100/1000 Gigabit Har ikke mere info, det nytter ikke at spørge om mere (jeg er ikke teknisk) Den bliver ikke solgt til fantasipris
Redigeret af jake51 - 11-December-2020 kl. 16:24 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mads_H ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
Hvad er prisen så? Hvis du siger den ikke bliver solgt til "fantasipris", så har du vel en idé om værdien...
|
|
![]() |
|
Det er en vurderingstråd, ikke en salgstråd
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Det værste i verden er folk som gerne vil sælge ting på nettet men ikke vil sige hvad prisen er
|
|
![]() |
|
Så jeg kan ikke få en vurdering?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
ikke supper nem at vurdere
Men 5 år gammel dog med nogle ok spec på lidt Tænker omkring 2000-3000.- Mere gad jeg ikke give for en 5 år gammel maskine Men bare min vurdering. Der findes helt sikkert mere egnede Forum til at vurdere sådanne setup
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg vil også mene 3000,-
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
2000-3000 ville jeg også mene. Men det er pga. Grafikkortet der trækker op.
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Tænker at grafikkortet kan sælges for 2-3.000,- alene.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |