|
pc til datter 10 år |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2020 kl. 18:56 |
hej alle
Tænker at denne er rigeligt til lette spil såsom Fall guys; Minecraft og Roblox, endvidere til senere brug i skolen også, større klasser eller? Lofferen
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4717 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Der findes flere slags paneler til bærbare. Den du linker til har desværre kun et TN Panel. Det ville jeg aldrig købe. Vælg en anden med et IPS panel, som giver mere lys og klarere skærmbilleder. Jeg ved godt at de nok koster lidt mere, men de penge er givet godt ud. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Det blive diskuteret om panelet er godt eller mindre godt da det er et TN panel. Min Asus (en lidt større model, 1 år gammel) har et stinkende dårligt panel! Tekst læses klart og tydeligt ved en vinkel, men er der et billede skal vinklen være en anden. Er der både tekst og billede, fuck det er dårligt.
Så gør dig selv og din datter en tjeneste og tjek skærmen grundigt ud før køb. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |