|
V: Marantz PM8005 + Wharfedale Diamond 250 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dalle86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Odense,Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2020 kl. 19:31 |
Hej,
Jeg er i overvejelsesfasen omkring muligt salg af mine højtalere og forstærker. Købt hos hififreaks i februar 2016 - som nye og meget velholdte. Forstærker er i sølv, Højtalere er i hvid. Højtalere: https://www.wharfedale.co.uk/diamond-250/ Hvad kan man få for sådan et samlet sæt? Er det bedst at sælge samlet eller hver for sig?
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kunne muligvis godt være interesseret i forstærkeren
Men prisen skal være god da det er til et lege projekt 😀
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Du vil altid for mere, hvis du sælger hver for sig.
Forstærkeren vil jeg mene 4-.5000 kr. Højtalerne ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
Dalle86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Odense,Denmark Status: Offline Point: 55 |
Kom gerne med et bud. Så må vi jo se på det. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |