|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() Sendt: 04-Januar-2007 kl. 01:33 |
Hej jeg nåde ikke at være med i det sidste Fælleskøb af et mendre tv til køknet , ¨så tænkte om der ikke også var andre der heller ikke nådet det, om det ikke var en ide at starte et igen ?? |
|
![]() |
|
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
jo,det lyder fint, jeg mangler en lille skærm til mit bryggers! |
|
![]() |
|
mikan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Jo, hvis det ikke er et krav, at det skal bruges i køkkenet For mit vedkommende skal det være i den billige ende - ikke nødvendigvis absolut topkvalitet. |
|
![]() |
|
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Jeg er også frisk på sådan et fælleskøb
![]() |
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Yep, hvis det er ok at sætte det op i børnværelset Ang. størrelse er jeg mest interesseret i 22-23" |
|
![]() |
|
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
Jeg overvejer seriøst at købe det her fra elgiganten: Er der nogen der kender modellen? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |