|
Wifi extender |
Besvar |
Forfatter | |
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2021 kl. 14:51 |
Hej alle,
Jeg har et lille lokale uden wifi, men hvor forbruget omvendt vil være fint dækket ind med vanlig 2,4 GHz kapacitet. Jeg ved, at hvis jeg bare sætter en extender på halveres båndbredden. Mit spørgsmål er: Hvis extenderen kun kører på 2,4 - så triller mit eksisterende 5 GHz net vel upåvirket videre - halveringen rammer kun på 2,4 GHz? Så alle de af mine enheder der ikke går på 2,4 vil ikke få reduceret båndbredde? Er I enige, eller overser jeg noget? Og til alle de foreslår mesh: Det ryger jeg formentligt ud i, men jeg står for at skulle flytte i en ikke for fjern fremtid, så vil gerne vente med den "store omgang". /Sune
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der ikke er dækning skal extender sidde mellem lokale og router.
Jeg har selv ok erfaring med wifi extender. Både de dyre og de billige. Synes ikke der er den store forskel. Hvis du bare skal have dækning og der ikke er for mange brugere så er denne fin. Og ja. Det er slet ikke optimalt, men fint hvis du alligevel skal flytte. Redigeret af Mufti - 03-Januar-2021 kl. 15:27 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |