|
Adgang til Skat tast-selv fra mobiltelefon |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2021 kl. 09:28 |
|
Jeg har de seneste par dage forgæves forsøgt at logge på Skat tast-selv fra min iPhone 5S. Problemet består i, at der simpelthen ikke dukker noget tastatur op når jeg skal indtaste min tast-selv kode eller NemID. Telefonen har softwareversion 12.4.9 hvis det har nogen betydning. Oplever i andre det samme? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror at din softwareversion har en del at sige - det er trods alt en ret gammel udgave (de nye kører med 14.x).
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Har du prøvet fra en browser? Jeg har lige prøvet dette link fra en Chrome Browser, på min forrige meget gamle Android Mobil, som kører Android ver 4.2 Og den viser: Log på med NemID Log på med TastSelv-kode Log på med autorisation Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 06-Januar-2021 kl. 15:12 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, og det viser min også. Men hvad hjælper det? Når jeg vælger en af mulighederne får jeg ikke mulighed for at taste kode eller NemID ind fordi der ikke dukker noget tastatur op. Vil du ikke prøve om du kan komme videre end ovenstående. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er det, men kan du logge ind? Det var det jeg gerne ville have svar på om andre oplever det samme som mig. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Ja jeg kan komme videre, og får også tilbudt et Android tastatur. Når jeg vælger Tast Selv kode Spørger den om CPR og nedenunder Kode. Og Ja Android tastaturet kommer frem. Hvilken Browser bruger du? Hilsen Carsten. |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger Safari. Ved ikke om der er andre muligheder på en iPhone.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg kan huske at jeg har læst om nogle, der brugte Chrome på en iPhone. Her er et link: Men jeg læser 'Compatibility: Requires iOS 12.2 or later' jeg ved ikke hvilken iOS version, du bruger? Men ellers, er der vel andre forum medlemmer, der kender andre browsere? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 06-Januar-2021 kl. 17:32 |
||
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Både Chrome og Firefox findes og virker godt på iOS. Og der findes mange andre, dem bruger jeg dog ikke.
/Kristian
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har du husket at trykke i det pågældende felt du vil skrive i? du vil kunne se om der er en lille streg der blinker. Hvis der ikke er nogen skal du trykke på det pågældende felt.
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Claus
Det hjalp. Underligt at problemet ikke har været på andre sider der kræver NemID. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nej - det kan du aldrig antage - det kommer helt an på den måde hjemmesiderne er bygget op på.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |