recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beholdes: Marantz Melody MCR612
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beholdes: Marantz Melody MCR612

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beholdes: Marantz Melody MCR612
    Sendt: 11-Januar-2021 kl. 18:06
Marantz CD afspiller og stereo forstærker sælges. Marantz Melody MCR612 media receiver.

Den er jo næsten spritny (30. november 2020), og fremstår naturligvis som en ny. AV-enheden befinder sig i Kastrup, og original emballage mv. haves.

Pris 3300 kr.(ex. forsendelse), en helt ny koster 4998 kr., så det må være et rigtigt godt købt. hvis man mangler en mindre stereo CD afspiller-forstærker

Jeg købt Marantzen i forbindelse med købet af mine nye Buchardt højtalere. Jeg er på ingen måde utilfreds med enheden, for den spiller mine højtalere rigtigt godt op, og med den dejlige Marantz lyd. Desuden indeholder den vel næsten alt i streaming tjenester. Nu vil jeg meget gerne teste mine nye højtalere yderligere.

Du kan læse mere om enheden min tråd her:

https://forum.recordere.dk/dynaudio-buchardt-s300mkii_topic162130_page8.html.

Og data finder du her:

https://www.marantz.com/da-dk/shop/wirelessmusicsystems/melodyxmcr612

Skulle det nu være sådan, at du ikke lige står med pengene her efter jul, så vil jeg meget gerne reservere skønheden til dig, mod et depositum på 500 kr.

Redigeret af Hother - 03-Februar-2021 kl. 15:30
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 18:46
har du købt hos hi-fi freaks har du vel stadig returret?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

har du købt hos hi-fi freaks har du vel stadig returret?
Nej, den er købt hos AV-Connection.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2021 kl. 16:16
Den lille og ganske seriøse velspillende sag er minsandten stadig til salg. Der kan ikke være noget galt med min pris. Genopdag musikken ved afspilning af CD´er. Det gjorde jeg - og det var bare dejligt.Tongue
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 12:27
Hvis du reelt er interesseret i min Marantz CD afspiller/forstærker, og bor i nærheden af Kastrup, så er du naturligvis velkommen til at komme forbi mig, til et kortere besøg, og høre herligheden på mine nye Buchardt højtalere.

Så får du i den grad mulighed for at høre hvor god den er til musik.

Jeg er i risikozonen omkring Covid19, så der vil være restriktioner omkring mundbind og afspritning m.v.  Men du er bestemt velkommen.

Redigeret af Hother - 13-Januar-2021 kl. 13:03
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 16:57
Nå, men min mail boks er ved at flyde over med interesserede til min lille fine Marantz AV-enhed.

Og da det er svært for at vælge mellem de interesserede, så har jeg besluttet at beholde skønheden ind til videre. Den kan være standby, hvis jeg af en eller anden grund ønsker at returnere den nye netop bestilte Marantz forstærker.

Når den lille kommer til salg igen, så bliver det formentlig på DBA.

Skulle du nu alligevel være interesseret i den lille, så send mig en PM.Smile

Edit: Jeg beholder den lille, den er bare for godSmile

Redigeret af Hother - 03-Februar-2021 kl. 15:31
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu