|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() Sendt: 01-Januar-2007 kl. 19:55 |
Jeg syntes et fælleskøb af ovennævnte kunne være monster nice lige her hvor jeg står og skal have Sony KDL-40W2000 eller Sony KDL-40X2000. Kunne være fedt hvis vi kunne få stablet det på benene evt. med et vægophæng e.lign. Jeg kan se prisen på 40W2000 ligger på 19.999,- pt så lidt under det burde vi nok kunne opnå...kom frisk :) |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg er klar til et 40X2000, hvis det bliver til noget inden længe!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Jeg er ved at undersøge mulighederne for Fælleskøb på Sonys X-modeller. Så må vi se hvilke bud der kommer ind. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Det glæder vi os til Lars
|
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det lyder rigtig godt. Jeg håber på det bedste!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Vi kommer nok til at vælge om det skal være designet i sølv eller sort. Årsagen er at det har betydning for prisen at vi holder os på så få modeller som muligt. At dømme efter de tidligere Fælleskøb er det vist mest sort der er in for tiden. Men jeg kan jo tage fejl /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Tubii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Er også klar på et 40X2000 |
|
![]() |
|
eske ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Hej jeg er også med på 40x 2000 men helst i sølvfarvet
|
|
![]() |
|
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg er interesseret men kun hvis det er det sorte design.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har interesse i den sorte.
|
|
![]() |
|
Seph ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Er også interesseret i den sorte udgave.
|
|
![]() |
|
![]() |
Selv er jeg mest interesseret i silver, men vil også købe hvis det bliver sort.
Det er nemlig ikke afgørende, da man kan købe rammer i den farve man vil have senere! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |