|
Rep bas enhed. Ikk kantophæng. |
Besvar |
Forfatter | |
Morten E.
Ny bruger Oprettet: 20-Februar-2020 Sted: 6700 Esbjerg Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2021 kl. 13:20 |
hej. Jeg har lige købt et par højtalere, vist nok kaldet X-æg, de er dansk produceret. Bag på bas enheden der hvor man tilslutter den er den ene “ledning” de små “tråde der går fra tilslutnings modulet til bag på menbranen gået fra. Håber i forstår hvad jeg mener. Er det muligt at reparere dette? Det er svært at komme til på grund af metallet på bagsiden, som måske hedder chassiet. Er meget grøn når det kommer til benævnelse af de forskellige ting. Håber i kan forstå mit indlæg og vil dele ud af jeres visdom. På forhånd tak.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tag et billede.
Så bliver det meget nemmere at vurdere.
|
|
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de lige er købt - så er der vel garanti på??!
|
|
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb brugt, måske?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
De eneste “æg” jeg kender er Onken Focal.
Den fås ikke fra ny.......... Klaus |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var det ikke en byg selv højtaler, mener den blev beskrevet i "high fidelity " Frank
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |