|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
fbpdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 02-Januar-2007 kl. 20:17 |
Hej forum medlemmer.
Jeg var ude og se på et Panasonic TH42PV60EH hos Tapeconnection i deres nye butik på Vesterbrogade. Billedet stod rigtig lækkert, der kørte SWAT via bluray og Panasonic var helt sikkert et af de aller bedste til at vise billedet. Dog bemærkede jeg at det ikke havde den "runde fod" som man normalt ser billeder af, men en utrolig grim fod. (samme fod som på følgende link: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1121441_l14/index.ht ml ) Prisen var 11.488 kr. Men de havde udsolgt og det var først hjemme i uge 3. Jeg var meget ked af foden, og vil derfor høre om der er nogen der ved om man kan købe den "runde" fod og om den passer på TV'et? Eller om man hos Tapeconnection eller andre steder kan finde samme TV med den runde fod? Endvidere har jeg overvejet at købe TV'et hos Elgiganten for at udnytte deres prisgaranti. Dog har TV'et et andet varenummer der nemlig: TH42PV62E. Er det fordi det er et andet TV eller er det for at slippe for prisgarantien? Eller er det stadig muligt at få pris garanti på den model? Hvis der er nogen der har nogle forslag til hvordan jeg hurtigst muligt får et Panasonic med den rigtige fod til en god pris hører jeg meget gerne fra dem. Mvh. Frank |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej. Elgigantens model er det samme TV som PV60, De får det dog lavet med et andet modelnummer, så de ikke behøver bekymre sig om prisgaranti. De er de eneste der føre model PV62, så prisen ændres ikke. Om foden er grim, må være en smagssag. Hos mig passer centerhøjttaleren lige mellem føderne. m.v.h. Redigeret af sommelle - 02-Januar-2007 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Ja, det er den 'grimme' fod der følger med nu til dags, hvor de hedder EH. Men nu får man da i det mindste et brugbart TV, hvor man før i tiden skulle af med ekstra $$$ for en fod eller vægbeslag...
Jeg kan ikke se hvad du vil med Elgiganten. TC er billigere og yder bedre service. Hos Elmutanten er det stik modsat. Du kan ikke finde PV60'eren med rhombe-foden inkluderet. Den skal købes seperat, men jeg kan ikke lige komme på et sted hvor den kan købes... Redigeret af Naiera - 02-Januar-2007 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "fdpdk". Lige for at kommentere den såkaldte "Rhombe-fod". Jo, den kan fås som tilbehør, men er temmelig dyr ... Nemlig små 2000 kr. Af forhandlere der har den på lager, el. ihvertfald skaffer den, er der på nettet ihvertfald disse to: (link)> www.godpris.dk (se under "Plasma TV" og "Bordstand") Og begge steder sælger de også det nævnte "Pana", dog lidt dyrere end hos "TC", men måske det er muligt at lave en "byttehandel" med foden, så prisen alligevel bliver fornuftig, men det er jo noget du selv må forsøge. Og som de andre skriver, så vil du nok IKKE kunne gøre brug af "El-G's" prisgaranti... De vil sikkert påstå, at det IKKE er samme TV (på grund af det ændrede modelnummer"). Redigeret af Pokerface - 03-Januar-2007 kl. 07:28 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
H-foden er nok den grimmeste fod til TV nogen sinde - tilgengæld synes jeg at rhombe-foden er den flotteste fod på markedet idag.
Panasonic har for at få prisen helt ned, skåret foden væk i grundprisen, hvilket egentlig er fornuftigt nok for de der ikke skal bruge foden. Under 12.000 for en af markedets absolut bedste 42" er en ren foræring. Rhombe-foden koster ca. 1.800, og der kan handles når du samtidig køber skærmen. Køber du hos en hifi-forhandler, kan man måske handle foden med gratis. Redigeret af nextgeneration - 03-Januar-2007 kl. 09:19 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Hvad vil du dog i den (Elgiganten)papbutik, ringe service, snyde butik for ikke at opfylde prisgarantien, ingen support for der er ingen, har du et problem må du mere eller mindre klare dig selv, supporten ved lige så lidt om ting som den der stiller ? Jeg købte et tv, der røg retur, skulle selv ud i butikken for at få dem til at overføre pengene tilbage til min konto da der ikke var sket noget på 4. dagen, sendte en 42" Plasma skærm tilbage med fragtmand, de havde ikke engang registreret at de havde fået den retur, måtte vente en ½ time for at de kunne finde ud af det, de havde min tlfnr. Men jeg hørte intet fra dem, til trods for at det var deres egen fragtmand jeg brugte og betalte ude i butikken for at de skulle hente det. Supporten påstod hårdnakket at der kun kommer billede igennem HDMI kabel, det svar fik jeg efter 20 min. ventetid. Jeg er ekskunde i Elklumpen.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Men nu får man jo altså H-foden med til de små 11.500 42-tommeren koster... |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg har lige smidt mit op på væggen - Det er altså besværet værd. Jeg synes ofte jeg ser folk stille TV'et på en fod i et hjørne, eller rykker det så langt ud at det allgievel tager meget plads. Hvorfor ikke klistre det på væggen og opnå bedre plads og flottere finish? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har skrå vægge og derfor ikke plads til et 42" fjernsyn på væggen, medmindre jeg laver en voldsom ommøblering af værelset, der ikke rigtig nogen mening ville give.
|
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Nogen gode råd til et væg-ophæng, jeg har også H-foden og ville egentligt gerne ha' hængt fjernsynet op... |
|
![]() |
|
stjanner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
også lige købt TH42-PV60EH til 11.000 med grim fod men købte samtidigt Vogels vægophæng der er kanon. Det ser rigtigt godt ud på væggen + kanon plasma til prisen mvh klaus |
|
klaus
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg købte Panasonic original ophæng - gav ca. 850 kr Det gode er at den sidder super tæt på væggen og man kan finjustere hvis vatterpasset viser forkert |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |