recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Surround setup. XTZ, Pioneer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Surround setup. XTZ, Pioneer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Surround setup. XTZ, Pioneer
    Sendt: 26-November-2020 kl. 16:20
Hejsa,

Vi har nedgraderet til en soundbar i stuen og jeg har derfor et 5.0 setup til overs. Er det mon noget som helst værd?

5.0 surround setup fra XTZ
4 x XTZ 89 sat
1 x XTZ 89 center
Alt i mat sort

1 x Pioneer vsx-921

Nogen der kunne være interesseret? Hvad er en fair pris?

mvh
JAcob

EDIT. Subwoofer er fjernet fra listen

Redigeret af mylle - 14-Januar-2021 kl. 13:07
Til top
tvikser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2013
Sted: Odense
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 17:04
Er du interesseret i at sælge sub'en alene?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 19:14
Vil helst sælge samlet
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 15:16
Hvad koster det og hvor står det?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 15:36
Subben er ikke inkluderet mere. Giv et bud for resten. Står i Hjallerup lige nord for Aalborg
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 12:56
Giv et bud! er det Hjallerup marked:-)

Jeg tror du vil få meget nemmere ved at få bud hvis du skriver en slutdato, en HBO pris eller en køb nu pris. Bare min erfaring
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 13:06
Haha :)

Jeg aner vitterligt ikke hvad det er værd. Står bare og fylder så vil gerne af med det.

Vi kan sige HBO 1000kr og luk søndag aften klokken 22:00. Alle bud bør skrives her i tråden sådan at det er fair for alle interesserede.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2021 kl. 16:40
Det ser ikke ud til at der er den store interesse eller også sidder folk bare og lurepasser på at klokken bliver 22:00 :)  Hvis der kommer flere bud lige op imod slut tidspunkt forlænges auktionen med 5 minutter pr nyt bud.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu