|
R.I.P Nerds.dk |
Besvar |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Januar-2021 kl. 23:29 |
Nerds dk er oppe og køre igen og til forskel fra den gamle side er den blev meget hvid, ingen forum og ingen mulighed for at skrive kommentar til f.eks en anmeldelse eller artikler
|
|
isaac
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser godt nok også meget amatøragtigt ud det hele.
Ikke en side jeg har særligt lyst til at besøge. Ja danske sider er generelt LANGT efter de udenlandske men de er danske trods alt, så det er vel også derfor vi alle sammen besøger dem engang i mellem selvom de ikke holder det mindste vand til de udenlandske ift content. Har faktisk læst en del debatter på NERDS før angående højttalere så ærgerligt at forummet ikke er til stede pt.
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen forum, ser ud til man ikke kan kommenter anmeldelser og artikler, når man ikke kan deltage aktivt bliver det desværre som forummet på tweak, ikke noget jeg vil bruge meget
Sikker på mange gerne vil kommentere artikler,anmeldelser Et sæt Rotel Michi S5 og P5 er heller ikke noget jeg lige har råd til hifi4all, mange derinde fra er herinde eller hifi2you, hifigalleri er nok mest dem med cerwin vega hvilken forstærker (eller subwoofer) skal jeg vælge,lyd og billede koster hvis man vil læse alle reviews,artikler, at hol og hwt kan bruges til hifi er da ok,men ikke primært det siderne bruges til, det er pc.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |