|
Dyson |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Januar-2021 kl. 10:18 |
Vores Nilfisk støvsuger er gået i stykker.
Har set på en Dyson uden ledning, da anmeldelserne er gode vil jeg lige høre om der nogle erfaringer herfra? Er der nogle der har en Dyson V11 som vil dele fordele og ulemper ved den? https://www.dyson.dk/stovsugere/ledningsfrie-stovsugere
Redigeret af LofterPalle - 21-Januar-2021 kl. 10:30 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Link virker ikke.
Redigeret af Munch - 21-Januar-2021 kl. 10:25 |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det er den kraftigste stick støvsuger på markedet. Jeg fatter dog ikke at nogen gider gå og bære på en tung motordel når de støvsuger. Tag dog skridtet til en robotstøvsuger, en Xiamo me roborock f.eks., der støvsuger lige så godt som en alm kraftig støvsuger, men er meget lydsvag.
|
|
LofterPalle
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, men der jo også nogle der har trapper, så duer en robot støvsuger ikke.
Hvor gode er en robot støvsuger sammenlignet med en Dyson?
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Nej de må se at opfinde en robotstøvsuger til trapper også. Vi kommer fra en Miele støvsuger, der faktisk suger fantastisk. Men den roborock suger mindst lige så godt, og også på tæpper. Og som en lille ekstra gevinst, tørrer den også gulvene over med sin moppe funktion. Jeg har indtryk af at den dyreste iRobot er lige så god. Jeg kender ikke Dyson, har selv en Electrolux 12 volt håndstøvsuger, og den kan ikke sammenlignes med hverken Miele eller roborock’en.
|
|
Wish
Bruger Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har netop investeret i en Dyson V11 og jeg har kun brugt den et par gange, så YMMV Pro: Det er SUPER lækkert at slippe for den der ledning! Aldrig mere skifte mellem stikkontakter, skvatte i ledningen eller vikle den rundt om bordben. Det betyder mere for mig end jeg troede det ville. Den suger virkelig godt og kan selv justere efter om man støvsuger trægulv eller gulvtæppe. Den har ca. en times tid på batteriet og det er rigeligt for mig, bruger ca. 30-40 minutter på 120 kvadratmeter. Jeg har mange trapper, så det er virkelig guld ikke at skulle bøvle med ledningen. Con: Den koster rigtige penge... Den er lidt tung, så man skal lige lure hvordan man holder bedst på den så man ikke blir træt i armen. Den skal tømmes efter hver støvsugning. Den skal oplades efter hver støvsugning (mere eller mindre). Skriv bare hvis du vil vide mere. |
|
MortenP
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 654 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har en Dyson V8, jeg synes ikke V11'eren er de ekstra penge værd. det er primært længere batteritid den har, men da vi også har en robot støvsuger så er det kun værelser og "hjørner" vi bruger V8'eren til.
|
|
LofterPalle
Funktioner
Tak(0)
|
Det meget interessante indlæg.
Jeg tænkte også det måske var nødvendigt at støvsuge hjørner selvom man har robotstøvsuger, og kan jo se det er tilfældet. Køber jeg en robot og Dyson er det lige før det er en pris der svarer til Dyson V11. Kan ikke lige lure om en V10 kan gøre arbejdet med 60min batteritid. @Wish Har du bemærket at der ligger mindre støv end der plejer efter du har investeret i en Dyson?
|
|
Wish
Bruger Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes det er voldsomt at købe både en Dyson og en robotstøvsuger, der ville jeg nok gå efter en billigere løsning. En robotstøvsuger var aldrig den rigtige løsning for mig, da jeg har masser af trapper. Som jeg skrev bruger jeg ca. 30-40 minutter på ca. 120 kvadratmeter, så 60 minutters batterilevetid er mere end rigeligt til mig. Jeg syntes det ser rigtig godt ud med hensyn til støvet, men jeg har kun brugt den en lille uges tid, så jeg tør ikke sige det med 100% sikkerhed.
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej LofterPalle
Jeg har en V10 som ikke bruges ret meget, desværre. Ikke fordi den fejler noget, men fordi jeg ikke rigtig kan bruge den ordenligt. (sidder i kørestol) Hvis du vil prøve den så må du gerne det, den er i Silkeborg MVH. Peter |
|
LofterPalle
Funktioner
Tak(0)
|
Tak fordi du spurgte, det nemmeste for mig er at bestille Dyson på prøve i 60 dage, så er der også lidt tid at afprøve den ordentligt.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne se en spiderman robotstøvsuger, som kan svinge sig fra hjørne til hjørne og fjerne spindelvæv og lige klare sofa med hynder osv.
Redigeret af Cyberguyen - 21-Januar-2021 kl. 16:25 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |