|
Sony STR-DE497 |
Besvar |
Forfatter | |
jsmunk
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:17 |
Hej,
Jeg har "arvet/overtaget" min fars tidligere Paradigm mini mk3 hvilke hans elskede højt, og jeg som barn altid har gået og lyttet til. Jeg har ligeledes fået fat i en forstærker af en lidt ældre generation da jeg forsøger at lave et nogenlunde setup uden at skulle tømme min pengepung alt for meget. Dertil har jeg en mindre Eltax SW8 Subwoofer - altså 2.1 system indtil videre. Den gamle forstærker er meget svær at finde rundt i på indstillinger... jeg har fået opsat den til at bruge mine 2 front + min sub og kan dertil indstille subwooferen selv, men jeg får ikke lov til at stille crossover på mine højtalere. Nogen der tilfældigvis har kendskab til denne ældre type forstærker som kunne hjælpe mig? ... har forsøgt at google mig til manual men den siger ikke meget udover at subben skal være slået til - måske selve forstærkeren er begrænset ifht indstilling? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
På din forstærker kan du vælge om du vil køre med sub eller ej. Der er ingen indstillinger ud over disse (jo, dine fronter skal være sat til small). Klaus
|
|
jsmunk
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nu konfiguret, tak for hjælpen!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |