|
S: Velodyne SPL-1200 Ultra subwoofer (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
unen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2012 Sted: København Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2021 kl. 19:26 |
Hej!
Jeg sælger min subwoofer, Velodyne SPL-1200 ultra. Sort. Den er i flot stand og har ingen ridser. Indkøbt midt-2012. Pris: 4.500 kr. Kun seriøse bud. Befinder sig i Vanløse/København. mvh Sune Note: Blev solgt på DBA for 5k
Redigeret af unen - 08-Februar-2021 kl. 11:49 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så sæt dog en pris
Du skriver seriøse bud, så ved du også hvad du vil sælge for
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Jeg tror sgu Jakob har lidt for meget tid på hånden, lige som jeg selv har. Og han bruger den lige så fornuftigt som jeg selv.
Held og lykke med salget :)
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
lockdown ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2019 Sted: Kolding Status: Offline Point: 93 |
Hej, fik du solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |