|
iPad Air 2020 vs? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
caddy83
Junior bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Februar-2021 kl. 19:19 |
Hey
Jeg skal til og have ny iPad, lige nu har jeg en Air 2 64gb. Og har kigget lidt på den nye Air 4. Jeg bruger ikke min iPad til at tage Photo, så kameraet er ikke noget jeg skal bruge på den. Ville i købe Air 4 eller vente til hvis der kommer en 11” Pro model næste måned?? Go aften |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
det kommer jo maget an på hvad du skal bruge den til.
Jeg har en iPad Pro 12.9 og er utrolig glad for den store skærm. Det er virkelig fedt. Face id er jeg mindre glad for. Jeg synes faktisk at finger Touch virkede bedre på den iPad Pro jeg havde. Men det er nok fordi jeg i reglen bruger min iPad i en holder så den ligger på tværformat og så er kameraet ikke så lige for. Face id virker perfekt for mig på iPhone, men ikke på iPad.
|
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
jeg skal bruge den til at gå på nettet, Netflix og nogle få apps.
10.9’ er super størrelse for mig, min tanke går på kommer der en pro 11’ næste måned og vil prisen stadig være 2.000kr mere end Air og hvad i ville vælge 😁
|
|
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
jeg tror at Pro vil være at foretrække, hvis man har brug for proces tunge apps: 3D, video redigering, fotoredigering.
Så til dit forbrug vil det være overkill. Så iPad Air. |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(1)
|
Helt klart Air . Den matcher faktisk Pro på alt andet end skærmopdatering . Stod selv og vaklede, og valgte Air primært fordi jeg ikke ville op i den vægtmæssigt tungere enhed, som jo er prisen for de 12.9”. Og jeg gør faktisk en hel del i bla Adobe PS foto , hviket den klarer perfekt . Den nye Ipad Air er et super produkt . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er enig. Helt klart Air. Det kan også være en ulempe at rende rundt med en større ipad.
|
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
Har 64GB nu med 48GB ledig så tænker en Air 4 64GB ?😁
|
|
rune.alleslev
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2017 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skulle også vælge mellem Air og Pro, valgte Air og det har jeg bestemt ikke fortrudt
|
|
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, Apple har gjort det sværere at vælge hukommelse på Air ved at elliminere 128 gb Men som udgangspunk kan du tilsyneladende snildt nøjes med 64gb versionen . Det der typisk fylder er video og billeder fra Iphone (hvis du har en ) .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
har iPhone 12 pro og 50gb iCloud
|
|
ahp
Ny bruger Oprettet: 22-Marts-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er svært at vurdere andres behov :-), men selv syntes jeg at 64GB er for lidt. Og når man alligevel er oppe i den prisklasse, så vil det være ekstra ærgerligt at finde ud af at man er løbet tør for plads. Jeg valgte selv 256GB.
Jeg tager ikke billeder med iPad. Men synkroniserer billeder via iCloud, og så kan pladsen hurtigt blive brugt (alt afhængigt af indstillinger m.m.).
Og jeg må give Lennon ret; det er ærgerligt at iPad Air ikke findes i en 128GB version. Apple har ganske givet spekuleret i det :-) |
|
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt 80 gb på min iPad. Men jeg bruger så også LR der bruger ca. 20 gb.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |