recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: ældre grafik kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: ældre grafik kort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: ældre grafik kort
    Sendt: 09-Februar-2021 kl. 21:02
Hejsa,

Har solgt min grafikkort for at opgradere, men priserne stikker jo fuldstændigt af i øjeblikket og gider ikke betale overpris og har derfor besluttet mig for at vente på at marked falder til ro. Søger derfor et rimeligt grafikkort til en fair pris indtil jeg kan få fat i noget andet. 

Gtx 750 eller lign?

Nogen der har noget til at ligge?

/Mylle
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 21:17
jeg har muligvis et billigt grafikkort liggende - tjekker lige i morgen hvad det er for et .

Det er dog ikke hvad du søger kan jeg se.   Det er et nvidia geforce gtx inno3d 570 - 

Det er dit for 200kr :)

Redigeret af forzajuve - 09-Februar-2021 kl. 21:20
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 13:44
tro jeg kan klare et GTX450
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 17:58
tak :) har handlet med forzajuve
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu