|
RDR-HX717 fjernbetjening |
Besvar |
Forfatter | |
(-Peter-)
Junior bruger Oprettet: 25-December-2006 Status: Offline Point: 27 |
Emne: RDR-HX717 fjernbetjening Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:14 |
Hej..
Nogen der har en ide om hvor jeg får fat i en fjerbetjening til rDR-HX717 dvd optager fra sony? (behøver ikke være original skal bare kunne styre alt)
mvh peter |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:26 |
Hej Peter,
De fleste universal-fjernbetjeninger kan lære de infrarøde styresekvenser for sørsteparten af optagterne på markedet - også RDR-HX717 (forudsat at du har HX717 original-fjernbetjeningen). Nogle universal fjernbetjeninger, kan endda opdateres via USB opkobling fra PC'en - og så er det blot at finde styre-koderne til HX717 derude på nettet.... På f.eks. fjernbetjeninger.dk finder du alskens originale og uoriginale fjernbetjeninger - også den originale til en RDR-HX717. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
(-Peter-)
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:50 |
tak for hjælpen..
har ikke originalen.. fik optageren i bilka til 1500 idag. uden vejledning og betjening..
så skal se hvad sådan en sag jeg koster inden jeg bestemmer mig for om den skal returneres..
mvh peter
|
|
(-Peter-)
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:55 |
Hej igen..
ved du hvilken uoriginale der vil virke med den omtalte optager?
/peter
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 14:24 |
Hej Peter,
Nej, desværre - måske fjernbetjeninger.dk kan hjælpe med de specifikke modeller fra deres site. Ellers har One-for-all (Kameleon) og Philips (Pronto) modellerne, så vidt jeg ved, koder til næsten alt i sig. Og skulle HX717 mangle, kan koderne blot tastes ind via tastaturet.... (koderne er identiske mellem alle Sony's HDD/DVD-optagere, så de burde være der) Her et par links du kan kigge på (selvom det hurtigt bliver 'langhåret') - alternativt kan du sende en forespørgsel til producenten: Det ultimative "Sony remote control codes" web-site Remote Central One-for-all /Lars Redigeret af laursen - 05-Januar-2007 kl. 14:24 |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |