|
Forsket på iPad og Android tablet |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2021 kl. 14:21 |
Jeg har en tablet liggende på mit natbord, en midprice Lenovo tablet der er fin til ebøger og den slags godnatlæsning.
Jeg kan også se Netflix på den, men forsøger jeg at se Disney+ vha den dertil indrettede Disney+ app sker der underlige ting og sager. Afspilningen kører upåklageligt,og lyden er også som den skal være - der er bare intet billede...kun sort skærm. Jeg synes det er underligt, når fx Netflix virker vint med både billede og lyd - og begge tjenester i øvrigt virker fint på min iPad. Kan der som standard mangle noget plugin eller lignende? Forslaw? |
|
Steen
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har to ideer til hvad der kan gøre det. Det ene er DRM. Måske prøver du at afspille i en skærmopløsning, der er for stor til den DRM Disney+ bruger? Hvad er Lenovo'ens skærmopløsning. Hvad har du af mulighed for at afspille i SD? Eller endda mindre. Min anden ide er, hvis det havde været i det video redigering program jeg bruger. Så havde det været manglende HEVC codec. Men jeg ved ikke om Disney+ bruger HEVC? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 21-Februar-2021 kl. 15:25 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Prøv at gøre, hvad der står i dette linK. Og hent også App fra linket: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 21-Februar-2021 kl. 15:28 |
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg valgte den lette løsning. Afinstallere app og se Disney+ i en browser.
Tak for hjælpsomhed og forslag |
|
Steen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |