|
Små atmos+baghøjtaler |
Besvar |
Forfatter | ||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2021 kl. 20:05 |
|
Hej
Tænker på at tilføje atmos højtalere til mit 5.1 system og evt udskifte baghøjtalere til nogen som fylder lidt mindre. Har en Pioneer vsx-932 receiver Mit højtaler setup består af nogle KEF coda serie som har lidt år på bagen Coda 9.2 front Coda center Coda 7se som bag Og en wharfedale diamond D8 sub som blev tilføjet for et par år siden. Kunne godt tænke mig noget i stil med KEF HTS2001/sp3375 (billede) som selvfølgeligt ikke laves længere. Har fundet en B&W ved hi-fi kluppen, men ellers ikke rigtigt noget i den stil uden prisen stikker af. Eller skal man kigge efter en “rigtig” atmos højtaler Redigeret af dieseldk - 22-Februar-2021 kl. 20:06 |
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at se det komplette SVS sæt er er i Ksb-sektionen
|
||
Ning
|
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
dieseldk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det virker lidt større end det jeg er ude efter, skal også være lejligheds venligt
|
||
dieseldk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja de KEF kom i et sæt som hed 2005.2 og 2005.3. Er det 12 eller 22? Ser udtil at være en fornuftig størrelse. De vil vel også være ok til bag? Kan det passe jeg kun kan finde en butik cilo.dk som forhandler den her hjemme, eller skal man bare købe direkte?
|
||
fredvej
Bruger Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lasse i Silkeborg har tre min21-wh og to min10-wh til salg: https://www.dba.dk/denon-cambridge-audio-avr/id-1076608849/ Jeg har købt hans receiver.
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
dieseldk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Interessant Som kommer spørgsmålet jo sætter man de mindste højtalere som atmos eller som bag?
Redigeret af dieseldk - 24-Februar-2021 kl. 17:39 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |