|
Postnord kom kl. 8? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2021 kl. 09:15 |
|
Postnord kom med en tung pakke lidt i otte, mens jeg hentede rundstykker
Og kørte igen med pakken
Det var lige tidligt nok ![]() Er det det normale nu? Troede det var fra kl. 9 Redigeret af jake51 - 03-Marts-2021 kl. 09:17 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du er virkelig kongen af ligegyldige tråde...
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Ha ha.
Så har man hørt det med. BREAKING!!!!!!!!!!!! Postnord er for hurtig.
![]() |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4856 |
|
Brug pakkeshop!
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|
Hvad f........ henter du også rundstykker for, bliv hjemme og pas dit arbejde, når du venter på PostNord.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
|
Men du svarer alligevel og holder dermed liv i tråden, altså har jeg beriget dit liv på en eller anden udefinerbar måde
Redigeret af jake51 - 03-Marts-2021 kl. 17:25 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Så må du jo ned og hente pakken.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
Man skal kun hente rundstykker inden kl. 7 eller efter kl. 10. Det ved alle da. Tebirkes, derimod, kan du godt hente mellem 7 og 10.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
|
Jeg var ude og lufte hunden kl 8
|
||
![]() |
||
|
Den regel skriver jeg mig bag øret Redigeret af jake51 - 03-Marts-2021 kl. 17:26 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Her hos mig svinger det meget hvornår Postnord syndes de vil kigge forbi, den ene dag er det kl 8, næste dag er den måske 14 inden de kommer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |