|
Google Family |
Besvar |
Forfatter | |
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2021 kl. 09:41 |
Hej alle
Jeg har en pige på 7 år som er begyndt at bruge sin google konto til skolen. Jeg får tilsendt et link fra hendes lære på youtube. Bum her får jeg så afvide at hun ikke er gammel nok til at tilgå youtube da hun skal være 13 år. Jeg har så prøvet at tilføje youtube til hendes tilladte websteder men det virker ikke? Har i en god ide? Gør jeg noget forkert? Her er jeg ret grøn :D /Daniel og tak
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er hendes fødselsdag registreret på hendes Google account? Så er det nok der problemet er
|
|
.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug en anden browser som ikke er syltet ind i Google. Det gør mine piger
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug en browser, som der ikke er logget in i Google, eller brug evt. inkognito i browseren.
Husk på at det er din datter som overtræder Googles retningslinjer for brug af Youtube. De er lavet for at beskytte børn og unges rettigheder og overholde persondatalovgivningen.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |