|
Afkobling af højtaler på trægulv. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Marts-2021 kl. 22:56 |
|
Får et sæt Fyne Audio F502 på fredag.
Jeg har trægulv i stuen. Har selv tænkt lidt på havefliser til at stille højtalerne på. Er der nogen der har andre forslag.
|
||
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bl.a. vaskemaskine osv. Det bruger jeg med stor succes |
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker.
|
||
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen haveflise? Klaus
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er rigtig gode erfaringer med elefantsnot som det populært kaldes, på engelsk her det b.la. Blu Tack.
Rul det som en stor kugle, og læg det under fødderne Jeg benytter det selv med mine subwoofer, dog skal du være opmærksom på vægten du sætter oven på, da det forbliver relativt blødt, så jeg har købt nogle små runde bakker og har en lavet en stor kugle af snotten, lagt den i skålen og lagt et stykke filt oven på så det ikke klæber sig fast i selve fødderne på subs. Det virker, og mine subs vejer 60-65kg.pr.stk og snotten bliver inden i skålen og bliver ikke trykket ud pga. af den høje vægt. Jeg ved ikke, men jeg tror at fordi snotten er lidt blød så afkobler det bedre end en gummipude.
Redigeret af Potter - 09-Marts-2021 kl. 07:58 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan sagtens prøve med fliser, det en god ide med noget under flisen, filt pudder eller måske dem her og så standere oven på flisen
Dem her kan du også prøve hvis der er spikes under standerne https://hificable.dk/produkter/6-diverse-tilbehoer/216-vt-spike-feet/
Redigeret af gasolin - 09-Marts-2021 kl. 10:46 |
||
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://www.av-connection.dk/?PGr=7148
Dem bruger jeg til mine subs, men de kan også bruges til højttalere.
|
||
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Højttaler med spikes på flise på kork. Fede højttaler!!!
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
4 stk for 87 kr du skære dem over på midten (korte led) og så har du til hvert hjørne under fliserne (hvis ikke de er for store
3x spray maling til kun 48 kr så du kan male fliserne i sort så de ser lidt mere diskrete ud
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb en plade kork på 8 eller 10mm de fås for 100kr + fragt og der er nok til begge højttaler.
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der også i den jeg linker til, som koster 87kr https://www.kitchenone.dk/produkt/exxent-bordskaaner-kork-rektangulaer-4-stk/
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |