|
Hjælp til valg af HI-FI. |
Besvar |
Forfatter | |
Camillajensen.89@hot
Ny bruger Oprettet: 29-Marts-2021 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Marts-2021 kl. 17:51 |
God aften folkens :-)
Jeg ejer lige nu en Pioneer VXS-921, 2 x vel spillende minipods fra ScanDyna og en Yamaha sub. Nu er jeg flyttet i en mindre bolig og jeg synes at min anlæg fylder alt for meget. Jeg vil gerne ned i en størrelse, hvor det evt. kan stå på en boghylde.. meget gerne med bluetooth streaming. Jeg er ikke ude i at bruge mere end 1-3000,- på at op eller nedgradere. Jeg aner ikke hvilke anlæg der spiller godt. Skal man vælge Sonos eller Bose eller surround Sound måske? Måske en soundbar.... Kan I flinke kloge eksperter ikke hjælpe mig med nogle gode råd? - Camilla |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4025 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes du sagde hifi?
Spøg til siden. Bose vil jeg aldre gå efter da de ikke er gode mere. Men hvis du går efter med noget bluetooth kunne Sonos være noget. Men der er også heos by denon(fungere som Sonos). Hvor de laver minianlæg med CD afspiller og heos i, så kan du stadig benytte dine højtalere nog sub, hvis du vil bibeholde den dybe del af lyden. Surround ville jeg ikke anbefale dig, da det kræver ekstra plads, og rette placering, for at få ordenligt surround |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kunne sælge minipods og forstærker og istedet købe et sæt aktive højtalere med Bluetooth, som også kunne udnytte subwooferen.
F eks
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1546 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis bas og lydtryk ikke er vigtig dali spektor 1 og f.eks en Denon PMA-30 (den er på lager imodsætning til en pma-600ne og koster det samme)
Prøv at lytte til det her sæt https://www.hifiklubben.dk/denon-d-t1-kompaktanlaeg-med-bluetooth/dendt1bk/
Redigeret af gasolin - 29-Marts-2021 kl. 23:26 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er dine lydkilder?
Hvid du nu eksempelvis kun lytter til musik via Bluetooth, er denne en oplagt løsning i mine øjne Klaus
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1546 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal det være med mindre højttalere eller er det kun forstærkeren ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |