|
tilslutte iphone til pc. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Marts-2021 kl. 13:36 |
Skal hjælpe en med at flytte en del billeder og video fra en Iphone til en pc.
Hvilket program skal man bruge til det. Kan sagtens se telefonen på pcen. Men kan ikke komme ind og se hvad der ligger telefonen.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger iTunes.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du tilslutter telefonen, så skulle det være sådan, at du skal tillade overførsel af data, og du skal trykke ja til dette, på telefonen. Sker det ikke? Efter du på telefonen, har tilladt overførsel af data, så vil det virke på samme måde som, hvis du tilsluttede et kamera, og så blot bruger den gode, gamle Kopier/sæt ind-metode.
Redigeret af mnielsen - 31-Marts-2021 kl. 15:06 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stifinder...... Klaus
|
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Kan godt se telefonen i stifinder. Men den viser kun et ikon. Og det hjælper ikke at dobbelt klikke på det.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har i ikke givet tilladelse på telefonen.
Når stikket sættes i, kommer der et spørgefelt op på telefonen (skal være låst op). Klaus
|
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Det tjekker jeg lige op når jeg skal kigge på det.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet med Itunes det fik jeg ikke til at virke.
Stifinder fik jeg til at virke kortvarigt. Fik flyttet noget også blev der meldt der er ikke forbindelse. Hvordan sletter man noget på en Iphone. Der skulle gerne skaffes en del plads på telefonen.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis det er billeder og video du vil slette går du i foto appen og sletter det du vil slette. Er det apps du vil af med trykker du vedvarende på den app du vil af med til den begynder at jingle (bevæge sig) og der kommer et x i øverste venstre hjørne Tryk på x’et og vælg slet.
|
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Tak det vil jeg prøve i morgen.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Stifinder virker altid for mig. Hvis du vil have mere plads, kopierer du ikke, men klipper. Efterfølgende går du ind i indstillinger, generelt, iPhone lagringsplads, fotos og trykkerTøm ved albummet “slettet for nylig”. Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Huskede du at give tilladelse på telefonen, til overførsel af data?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |