|
Smart TV med Apple Music |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2021 kl. 10:16 |
Hej Jeg har i tankerne og købe et SONY smart TV. Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det Android baseret med Google App Store. Da jeg går fra Apple TV hvor jeg har iTunes og iMusic vil jeg gerne kunne forsætte med at benytte Apple tjenesterne på mit nye Smart TV, da jeg har købt en del film og musik. Jeg har i forvejen et SONY Soundbar med fantastisk lyd, så derfor vil jeg gerne kunne afspille musik igennem mit TV, som jeg kan på Apple TV nu. Er det muligt og få Apple tjenester via Google App store og afvikle tjenesterne som på Apple TV?
Redigeret af arnely - 02-April-2021 kl. 10:18 |
|
Morten
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple og Android ligner hinanden, men de er ikke kompatible, der er ens App´s men de er udviklet til hvert deres OS.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony Android tv understøtter nogle apple services.
Prøv at download appletv+ |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare at koble din nuværende AppleTV til dit nye tv? Klaus
|
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Jov det er en løsning - men syntes ikke længere at Apple TV følger med. Netflix ligner l..rt på Apple TV. Blockbuster kræver en telefon eller Tablet ved siden af for at kunne leje film osv. Udvalget af App's tja.... fjernbetjeninger her og der og alle vejene. |
|
Morten
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken AppleTV har du?
Jeg bruger kun en fjernbetjening..... Klaus
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hej. Jeg har tidligere skrevet her på Recordere hvilke Sony TV, som har Apple TV App. Her er et link: Jeg ved dog ikke om alle de nævnte enheder har alle funktioner, eller om visse skulle have begrænsninger. Hilsen Carsten. |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan heller ikke lige genkende problemet.Har selv OLED Sony TV m android - bruger dybest set aldrig TV’ets egen android smartfunktioner. Kører alt gennem AppleTV4k og buger kun en (programerbar) remote. Nu lejer/køber jeg så kun film via Itunes, og det fungerer selvfølgeigt topdollar. Et stykke tid siden jeg skippede Netflix, men dengang fungerede det også helt fint.
Det jeg event kan være bekymret for mht at køre Apple tjenester på andre platforme, er om man nu også får den fulde funktionalitet . .
Redigeret af Lennon - 02-April-2021 kl. 16:13 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Tak så det er en løsning
|
|
Morten
|
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger også kun en fjernbetjening nu ;) Men med et nyt smart TV med installeret Chromkast og Google tjenester bliver det to, hvis man skal have Apple TV kørende ved siden af
|
|
Morten
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger da kun min Sony fjernbetjening til tv og appletv
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor? Okay, jeg ved at det er snyd, for jeg har en fjernbetjening til ALT. Klaus
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |