|
Internetdeling iPhone |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2021 kl. 17:15 |
Hej.
Jeg laver tit internetdeling mellem to iPhones. Mit problem er at jeg hele tiden skal slukke og tænde for internetdeling når telefoner har ligget i 2 minutter. De mister forbindelsen og opretter ikke automatisk. Når jeg kobler på wifi andre steder er der ingen problemer med at holde forbindelsen. Kan jeg gøre noget for at telefonerne altid holder forbindelse?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og de har begge særskilt adgang til internet via bredbånd? Hvorfor dele?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fordi den ene telefon roamer og derfor er dyr i data.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan indstilles på alle iPhones: |
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Det er det jeg gør.
iPhone 1 har tændt internetdeling. iPhone 2 har slukket dataroaming. Men bruger wifi til iPhone 1. Problemet er at forbindelsen mistes når der ikke bruges data. Og den bliver ikke genoprettet automatisk.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken forbindelse mistes?
Redigeret af Munch - 27-Marts-2021 kl. 21:34 |
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
wifi mellem de to telefoner.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor begge iPhones ikke kan indstilles til “roaming fra”. Og bruges hver for sig til data.
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg deler det ene telefons simkort data.
Den anden telefon roamer. Redigeret af Mufti - 27-Marts-2021 kl. 22:44 |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Der står under internetdeling at der kan bruges bluetooth eller usb. Værd at prøve.
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan ikke lade sig gøre med Bluetooth alene.
Løsningen må være en Android telefon.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad sker der, hvis du decideret slår data fra på telefon nummer to?
Klaus
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |