|
Bluetooth-knap |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
mstaal
Bruger Oprettet: 26-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2021 kl. 18:25 |
Jeg har en VW Up!, der har Bluetooth og mulighed for opkald via dette. Jeg vil vildt gerne finde mig en simpel måde hvorpå jeg kan få mulighed for at bruge iOS Siri til styring af min iPhone, så min iPhone kan bruges til håndfri navigation samt hvad Siri i øvrigt giver mulighed for.
Min strategi er at finde en knap, der kan forbinde til min iPhone i bilen, som kan igangsætte Siri (og eventuelt også stå for basal håndtering af opkald, play/pause, osv.). Jeg ved, man kan bruge ‘Hej Siri’-funktionaliteten, men jeg tænker, det godt kan svigte lidt. Mit bedste bud har indtil videre været Chubby Buttons (https://www.chubbybuttons.io/), som dog er lidt stor og dyr, og måske også kan mere end jeg egentlig behøver. Kender nogen til en anden tilsvarende løsning? Min tanke er, at jeg simplere dette holdes, jo lettere har det også ved at blive brugt.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
vælg i indstillinger under Siri og søgning: Tryk på sideknappen for Siri, eller vælg: Lyt efter “hej Siri”.
|
|
mstaal
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Munch,
Jeg skrev, jeg ikke ville bruge ‘hej Siri’, og at jeg ønsker at bruge en Bluetooth-knap. :-)
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ah sådan forstod jeg det. Du forbinder anlægget i bilen med bluetooth samtidig med at du sætter bluetooth til at søge på tlf, det står sikkert i manualen hvor du aktiverer bluetooth i bilen. Herefter fungerer håndfri med knapperne på rattet, og lyden kommer ud gennem bilens højttalere, og din tale blir opsnappet af en indbygget mic der sikkert sidder oppe ved kabinelyset i loftet.
Redigeret af Munch - 02-April-2021 kl. 20:06 |
|
mstaal
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Munch,
Mit rat har ikke den slags knapper. Det er netop derfor jeg gerne vil have den Bluetooth-knap, jeg taler om.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Har den slet ingen knapper, så skal du da netop bruge Siri.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
mstaal
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus,
Har du prøvet den? Kan du anbefale den? :-)
|
|
mstaal
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Longjohn,
Kan du anbefale den? :-)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg trykker bare på Home knappen på mit telefon, hvis jeg vil bruge Siri. Klaus |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
sæt en holder i bilen og tryk på Home knappen.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |