|
Hjælp til dødt OLED |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duerdone ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2021 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2021 kl. 21:54 |
Hej Folkens.
Jeg har et 55POS9002/12 som en dag slukkede, og har siden ikke kunne tænde. Standby lampen blinker 2 gange 2 og så blinker den rigtig hurtig rød i 5 sekunder for at starte forfra. Hvis jeg sætter en USB i med seneste software så kommer der frem på skærmen at den opdaterer men efter noget tid lukker tvet ned og starter forfra med fejlen. Jeg har skiftet powerboard samt mainboard uden resultat. Powerboard klikker langsomt uden mainboard sat til og klikker hurtigt når mainboard er sar til. Har nogen en ide? Er noget i vildrede.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke bare at hive fat i Philips support? Jeg har oplevet super service
|
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Mon Philips rykker ud, hvis man “har skiftet powerboard samt mainboard”?
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Nej, men er ret sikker på de kan give et tip eller to til hvad der kan være galt.
Ellers er jeg enig i det nok er tid til at hive muldvarpen frem til et nyt
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Ja det er de kommende måneder jeg vil tro man kan sikre sig et billigt Oled TV, når butikkerne skal ha fat i vores indefrosne feriepenge.
|
|
![]() |
|
cx55 har lige været i 7777 det bliver vidst ikke billigere
|
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
@Duerdone Jeg har desværre lige været i samme båd. 2 1/2 år gammelt Panasonic Oled død, skiftede selv powerboard uden held, fik det fejlsøgt og fik at vide, at det ville koste ca. kr. 5.000.- Så det endte med et nyt LG CX 55", håber det holder længere end Pana'en. @oo27 Det er BX der er på tilbud til 7.777.- CX koster 8.444.- som medlem af Power-klubben. Go' påske
Redigeret af Skywalker - 04-April-2021 kl. 15:56 |
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
#elektronikforsikring
|
|
![]() |
|
calimero ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 21 |
Hvad var problemet med dit TV?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |