|
TV2 News via Chromecast |
Besvar |
Forfatter | |
kdalbjerg
Bruger Oprettet: 30-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2021 kl. 21:10 |
Har et TV2 Play abonnement, og overvejer at gå over til ren streaming.
TV2 news driller dog, det er teksten i bunden, som ikke kører flydende, men den hakker nå triller henover skærmen, er jeg den eneste?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
kdalbjerg
Funktioner
Tak(0)
|
Syntes ikke jeg oplever det hakker andre steder end i den bælke i bunden på news.
Jeg kender intet til Apple tv, de Hertz indstillinger er det på tv'et eller i Apple tv'et?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
TVet tilpasser sig den framerate som det modtager. Så det er jo den externe enhed der bestemmer det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå ind i "Google Home" app'en og find din Chromecast.
Gå ind på din Chromecast, og tryk på tandhjulet i øverste højre hjørne. Slå 50Hz til, og det vil derefter ikke hakke mere :)
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Discoman siger Din Chromecast er nok pt. sat til 60Hz - det er den som udgangspunkt.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
kdalbjerg
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak allesammen det hjælp
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |