|
Trådløs højttaler på badeværelset? |
Besvar |
Forfatter | |
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-April-2021 kl. 17:03 |
Hej
Jeg har lige bestilt en Audio Pro G 10, da den var på tilbud og godt vil prøve at have en lille højtaler på badeværelset. Jeg kommer nu til at tænke på at badeværelset jo har en noget højere luft fugtighed, end resten af huset, når der bades. Højtalerne bliver ikke på nogen måde udsat for direkte vand. Men dog den forhøjede fugtighed. Er der andre der har erfaringer med musik streaming på badeværelset? Jeg ved at den forrige ejer havde en lille radio til at stå nogenlunde samme sted.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.audiopro.com/wp-content/uploads/2020/12/G10_manual-web_SE_EN_DE_NL_FR_IT_ES_FI.pdf
Der står hvad de lover - jeg tror dog ikke at det vil være et stort problem. edti: Og dog - det ser ud til at der er aktiv ventilation i enheden, så der trækkes en del fugtig luft ind i den.
Redigeret af jacobask - 10-April-2021 kl. 08:00 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos PLAY one klarerfint fugt på badeværelse
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan jo give en almindelig tørrums enhed "regntøj" på i form af en frysepose når man tager den med derud. Det går da fint med en JBL Flip.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har allerede sat den op derude. Ind til videre kører det fint. Og det spiller faktisk bedre end forventet i forhold til akustikken.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |