|
Focal aria 936 |
Besvar |
Forfatter | |
Allan Larsen
Ny bruger Oprettet: 30-Marts-2021 Sted: Odense Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2021 kl. 19:59 |
har noget et godt bud på en forstærker til at drive mine 936'er. I øjeblikket spiller jeg med en Emotiva, men vil gerne opgradere
Redigeret af Allan Larsen - 30-Marts-2021 kl. 20:00 |
|
Allan Larsen
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Audiolab 6000A, Cambridge audio CXA 61, Rega brío R
|
|
Gofiland
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer meget an på budgettet for forstærkeren. Dine højttalere er relativt letdrevne, men klart have gavn af en god forstærker.
Enig med Gasolin i det forstærkere han nævner, der er vi i 6000,- klassen. Det er der man begynder at få noget godt. Jeg vil dog mene, at du skal mindst en klasse op for at yde dine fine højttalere retfærdighed. Naim skulle have lækker kontrol og dynamik, så det kunne være et bud. Ellers kunne Hegel også være en fin fin mulighed. Yamaha laver også nogle fine modeller, ligesom Rotel også får ros. |
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Troede det var kompakt versionen, men kan se det er gulv modellen
Når de er så dyre som de er så kan man roligt gå op i noget rega elex-r, Audiolab 8300A,Cambridge audio cxa 81, måske noget densen, MARANTZ PM8006 eller en Denon PMA-1600NE som mange synes er god
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |