|
Dankort-app virker ikke på Android? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2021 kl. 15:12 |
Appen virkede fint på iPhone
Den virker ikke på min nye OnePlus? Er der en indstilling et eller andet sted, der skal slås til/fra?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg bruger ikke selv Dankort app. Men hvis du læser bruger REVIEWS i dette link, er du ikke alene: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
Anmeldelserne er fra 2019 - appen har været opdateret flere gange siden og senest i januar i år. Bedre held næste gang ...
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
Men det virker stadig ikke...
Redigeret af jake51 - 21-Februar-2021 kl. 12:36 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
En kort opdatering
Prøvede igen efter et par måneder, det kunne jo være at det nu er muligt Men det virker stadig ikke
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Google Pay, Visa/Dankort kører fint derpå.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det gør det så ikke på min OnePlus
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Underligt at Googles egen App ikke virker på deres eget OS. Den er OK på Min Nokia 7.2. (Android 10).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 298 |
Det lyder mærkeligt, appen kører fint på min Android-telefon, version 10.
Prøv evt. følgende:
1. afinstaller appen til Dankort ( ikke bare fjerne den fra oversigten) 2. genstart telefonen 3. installer Dankort-appen igen Redigeret af Erik K - 21-April-2021 kl. 21:15 |
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Genialt forslag.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
Prøv med en bedre fejlbeskrivelse. "Virker ikke" er jo ikke brugbart
![]() |
|
![]() |
|
Tjah... holder telefonen tæt på terminalen
Bluetooth, Placering og mobilt internet slået til Nul & Nix |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |