|  | 
| Hjælp til Sony A1 fejl | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| dak93   Bruger     Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Hjælp til Sony A1 fejl Sendt: 26-April-2021 kl. 17:49 | 
| 
   Hej Jeg oplever at mit Sony A1 starter op og så begynder den at køre i loop.  Den starter med at vise Sony og derefter de computeranimerede ringe (nyemoderne donuts) og her efter køre den i ring. Kan i hjælpe med hvad jeg kan gøre? Michael
 | |
| 
     Michael
     | |
|  | |
| Munch   Guld medlem     Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5434 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 26-April-2021 kl. 18:04 | 
| 
   Altid tage strømmen og genstarte TV når det laver numre. 
    | |
|  | |
| dak93   Bruger     Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 26-April-2021 kl. 18:59 | 
| 
   er allerede gjort. Starter bare op igen
    | |
| 
     Michael
     | |
|  | |
| Hede   Super bruger   Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 26-April-2021 kl. 21:42 | 
| 
   Det har min også lavet dog har senest Update kureret den.  Men ind på sony’s side under fejl og der er en guide til at resette den. Lyser den i dioden midt på underkanten? | |
| 
     Mvh Hede Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II | |
|  | |
| dak93   Bruger     Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 29-April-2021 kl. 17:29 | 
| 
   har fået fikset den. Fandt en guide på nettet. 👍
    | |
| 
     Michael
     | |
|  | |
| Guests   Gæst   |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 29-April-2021 kl. 17:39 | 
| 
   Skriver du så ikke lige LØST i overskriften på din oprindelige post? Takker :)
    | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |