|
solgt:yamaha RX-A3050 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2021 kl. 19:33 |
hej alle sammen jeg vil gerne høre jer efter om hvad kan jeg få en yamaha RX-A3050 den dagen i dag. Redigeret af kdybro - 08-Maj-2021 kl. 15:25 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske ville det hjælpe med mere info
![]() Farve, alder, stand, original emballage til forsendelse
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Kasperhawk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2021 Status: Offline Point: 23 |
Jeg stå og mangler en receiver, hvad siger du til 3000kr?
Hvor i landet bor du? Vh. Kasper
|
|
![]() |
|
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
hej kasper jeg bor i Sindal oppe i nordjylland M.v.h. Karsten
|
|
![]() |
|
Kasperhawk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2021 Status: Offline Point: 23 |
av det var ellers noget af en køretur😅 Men hvor ligger du selv prismæssigt?
|
|
![]() |
|
jeg ved ikke det er der for at jeg prøve og her inde hvad den kan være vær. og til jake51 den er sort og hvor gammel den er kan jeg ikke huske og emballage har jeg ikke til den. hvordan den ser ude, den ser fint ude.
|
|
![]() |
|
Jeg har 4000kr Hvad siger du til det? Skal vi handle
![]() |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
jeg tænker at den burde koste minimum 7000kr
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Den kom på markedet i efteråret 2015, så 5 til 5,5 år gammel. Hvad med tilbehøret, er det hele der? Klaus
|
|
![]() |
|
hej klausdm YPAO mikrofon og ypao holder til den er med og fjernbetjening er også med
|
|
![]() |
|
hej kasperhawk Hvor bor du henne
|
|
![]() |
|
bor på Sjælland, men har familie i Aarhus, ved ikke om du kommer lidt syd på ellers kan vi evt. finde en løsning...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |