|
Asus RT-AC68U til hiper |
Besvar |
Forfatter | |
Vitagliano
Ny bruger Oprettet: 09-Maj-2021 Sted: Farum Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2021 kl. 17:12 |
Goddag vil håbe der er en venlig sjæl der vil kunne hjælpe
Har fået købt mig en asus rt-ac68u jeg fik anbefalet af en ven selv om jeg igen forstand har på det. Jeg kontaktede hiper for at finde fejlen og de gav en guide til hvordan fulgte den nøje men ramte et bump den siger i vejledningen at man skal vælge manual under IPS undet lokaltnetværk og kan finde mange andre end manual så nu beder jeg om hjælp hvis der er en venlig sjæl Hilsen thomas
Redigeret af Vitagliano - 09-Maj-2021 kl. 17:14 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har en Asus RT-AC56U med Merlin firmware, som jeg har sat op til Engelsk. Men hvis jeg går ind i LAN og Vælger IPTV ser jeg under LAN Port Select ISP Profile Her ser jeg nederst i valg Listen: Manual Setting Kan det være det Hiper mener? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 09-Maj-2021 kl. 18:21 |
|
Vitagliano
Funktioner
Tak(0)
|
Goddag carsten
Er der inde men i min liste står der i bunden meo Har taget et billede af det men kan ikke lige finde ud af at tilføjr det her
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Her er min liste: |
|
Vitagliano
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan så fandt jeg ud af det den viste ikke hele listen så brugte noget andet til at gå ind og se listen 1000 tak for det
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Brugte noget andet"?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |