|
Ny fjernbetjening til Philips TV |
Besvar |
Forfatter | ||
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Maj-2021 kl. 19:27 |
|
Jeg købte et Philips 8200-Series TV sidste år. Fjernbetjeningen er desværre afgået ved døden, så jeg kontaktede Philips.
Den fjernbetjening sælger de ikke længere, og da jeg ikke længere er den store fan af Logitech Harmony som jeg var engang, søger jeg nu alternativer. Hvis jeg skal udnytte de Android-funktioner der er i min skærm, er der så nogle fjernbetjeninger jeg bør kigge på? Pft |
||
Steen
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der skal jo bruge en som er sat op til brug på det fabrikat, eller kan programmeres til det. Se på denne side. https://www.google.com/search?q=flernbetjening+tilPhilips+8200-Series&rlz=1CAZKSY_enDK937DK937&oq=flernbetjening+tilPhilips+8200-Series&aqs=chrome..69i57j0i333l3.20865j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er satme flot, kun et års reservedele? Typisk har fjernbetjeningen et modelnummer, prøv at så på det og "replacement", så kan det være at der dukker noget op.... Klaus
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har du købt tv som nyt sidste år, så er der vel stadig reklamationsret på fjernbetjeningen. Med mindre du har mishandlet fjernbetjeningen.
Hvilke nr står der på fjernbetjeningen?
|
||
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, ifølge min kvittering er det 13 måneder siden jeg købte det, men da fjernbetjening faldt på gulvet, er der nok ingen reklamationsret - og dertil siger Philips, at de slet ikke har pågældende fjernbetjening længere. Er det YKF.... der er modelbetegnelsen? https://imgur.com/gallery/faIwcMY Redigeret af isteen - 18-Maj-2021 kl. 10:49 |
||
Steen
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Ligner den denne?: Hilsen Carsten.
|
||
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige præcis, men er det ikke en bekostelig affære at købe i England, efter Brexit-affæren? Men tak for opklaringen |
||
Steen
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Sælgeren bor i Riga i Letland, som er medlem af EU. Og forsendelsen til Danmark er Gratis. Hilsen Carsten. |
||
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super, tak for god service Carsten
|
||
Steen
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kom fejlen efter den er faldet på gulvet eller har den virker efterfølgende. Om Philips kan skaffe kan du være lige glad med. Du har skiftet batterier? Og hvis fejlen ikke kom samtidig med at den faldt på gulvet, så ville jeg kontakte sælger og så må de få fat på en ny. Men ykf463-001 lyder til at være modellen: Du kan også købe en ny fra Letland til 350 kr.: https://www.ebay.de/itm/324471438209?hash=item4b8c013b81:g:kfQAAOSwL5ZfaagK |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |