|
Godt mesh system |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2021 kl. 15:12 |
Hejsa skal anbefale et mesh system til min svoger jeg har selv TP-link m9 som jeg er glad for. Men måske er der noget nyere og bedre. Nogen simple systemer som kan smides nemt op og har god dækning ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er sværd glad for orbi fra netgear
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv google wifi. Det funker bare.
Efterfølgeren er sikkert også god. |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der behov for trådløs forbindelse mellem AP'erne?
|
|
.....
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor er det et problem?
Jeg kører med unifi og her er der også kun et samlet netværk. Klaus
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dit Unifi kan så sagtens lave separate netværk, så du vil ikke have problemet. Redigeret af lahan - 23-Maj-2021 kl. 21:24 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay tak. Jeg har en del udstyr som ikke har 5Ghz wifi, de fungerer fint med mit "samlede" netværk. Klaus
|
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror han løste det med en wifi repeater som kørte sit eget 2.4GHz netværk, men det er en pænt ringe løsning.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er stadig et netværk.
Har aldrig oplevet problemer. Dog har jeg ingen hvidevarer med wifi.
|
|
LeChuck
Bruger Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke noget forslag til et godt mesh netværk. Men vil lige nævne at mit Blackstar plus (pillefyr med internet opkobling) ikke fungerer optimalt hvis jeg kører det på et "blandet" netværk.
Jeg bruger også Unifi og fik en masse løsningsforslag, men det eneste der virkede var at lave et "rent" 2,4 Ghz netværk. Siden da har det været klippestabilt. Redigeret af LeChuck - 24-Maj-2021 kl. 14:34 |
|
Narcissus
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Orbi og kører vask, opvask og tørretumbler via Home Connect uden problemer. Systemet har helt styr på tildeling af bånd og skifter også selv på min mobil, hvis jeg bevæger mig i haven, hvor 5ghz er svagt. Har alt integreret med Goggle Home og her er der heller ikke udfordringer med de forskellige bånd.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |