|
V: LG 65UB950V |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jinxx-KBH ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2017 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2021 kl. 21:09 |
Hej :)
Min tante er igang med at sælge ud af en masse af hendes ting, efter hendes mand døde for 3 måneder siden, og har i den forbindelse et 65" LG stående, fjernsynet er ca. 3 år gammelt, kvitteringen kan vi ikke finde da det altid har været hendes mand der har stået for, ja, alt det økonomiske. Hvad vil folk mene sådan et LG kan sælges for? Det har måske sammenlagt været brugt i et års tid og er i super stand. På forhånd tak Jinxx-KBH
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
omkring 2000
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Har skrevet besked
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
hvor i landet?
|
|
![]() |
|
Jinxx-KBH ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2017 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 9 |
#Kief - Af en eller anden grund kan jeg ikke komme ind på mine PMs :(
#henningdalgaard - Min tante bor i Rødovre (Islev) Som udgangspunkt havde jeg troet at man kunne få mere end de 2000 for fjernsynet, hvis det er prislejet så tror jeg sku bare jeg køber det til min datter.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Ifølge dette link er der kun DVB-T tuner i det. Hvis det er tilfældet kan det kun bruges som monitor https://www.whathifi.com/lg/65ub950v/overview Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5362 |
![]() Det er for at undgå SPAM Redigeret af JørgenT - 17-Juni-2021 kl. 13:56 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
#fltk - Hhmmmm, jeg tror vidst de har yousee med deres egne boks, her igennem mener jeg de afspiller deres kanaler, men jeg kan godt se hvad du mener, tak :)
#JørgenT - Ja, jeg er sjældent inde på det forum, men giver super god mening - tak :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Ved ikke hvor whathifi har deres info fra, men ifølge LG selv har den DVB-C, DVB-T2 og DVB-S2 https://www.lg.com/dk/tv/lg-65UB950V Kan dog også undre mig over at OP mener dette tv kun er ca 3 år gammelt, ifølge LG er det en model 2014, så hans onkel og tante må have købt en gammel overgemt udgave
|
|
![]() |
|
#Hackerjac - Jeg kan sagtens tage fejl, det er et estimat fra min side, da jeg som sagt kun mener de har haft brugt fjernsynet i et års tid ialt, men min onkel var typen der kendte en million mennesker og derfor altid fik tilbudt ting i ny og næ og derfor skifter de mange af deres ting ud (og nej, han var ikke kriminel, men var pengestærk og fik derfor ofte tilbudt ting billigere af folk der stod i akut pengemangel)
Tak for jeres input allesammen :)
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Kan du evt. sende mig en mail på casper (a) schadler . dk ? |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
#Kief - Kan du tro :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |