|
S: HD Fury Arcana SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 636 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2021 kl. 15:39 |
|
ovenstående sælges for 1000,-.
Har ikke brug for den længere da jeg ikke har lipsync problemer mellem mit nye tv og Sonos Arc.
Kan sendes eller afhentes i Rødovre Redigeret af rapsacdk - 28-Juni-2021 kl. 05:09 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er du sikker på prisen? Jeg kunne godt være interesseret, men ikke til 100kr under nypris inkl fragt.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Hvor finder du Arcana til 1100kr? Den koster da 1500kr de steder jeg kan finde den... |
||
![]() |
||
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 636 |
|
Med porto rammer du lige knap 1500 og hvis du er rigtig “heldig” som jeg var da jeg købte ryger der også lige told oven i. Men du er selvfølgelig velkommen til og komme med et bud
|
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
|
Har du den stadig?
|
||
![]() |
||
|
ja
|
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
|
Super, sendt PB
|
||
![]() |
||
|
og pb besvaret :)
|
||
![]() |
||
|
Lige over
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |