|
Slut med ZZ Top. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2021 kl. 21:34 |
Så er det desværre slut med mere musik og flere optrædener fra ZZ Top. Bassist Dusty Hill er i nat sovet ind, i sit hjem i Texas. Så dem på Jelling Musik Festival i '19.
Tak for al den fede musik.
Redigeret af Flippo - 29-Juli-2021 kl. 13:03 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var en skam
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes da ikke, at der står noget som helst om at ZZ Top stopper.
De forventes at aflyse en forestående koncert i lyset af dødsfaldet, hvilket er forståeligt, men der er da så vidt jeg ved ikke truffet beslutning om at bandet stopper. I øvrigt tænker jeg at bandet vil fortsætte touren som en hyldest til Dusty.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes man skal passe på med forudsigelser af den slags.
Der er ingen der ved hvad fremtiden byder på. Det vil tiden vise. ZZ top var en del af mit lydtapet gennem mine ungdom. Jeg bruger dem stadig som køremusik, på lange ture. Rip.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er både Billy Gibbons (som på Jelling ikke så for frisk ud), og trommeslager Frank Beard, også begge 72 år, så sandsynligheden for et stop med at spille, kan nok ikke være nærmere 100%.
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
ZZ Top er jo de 3 gutter, så jo enig med overskriften
|
|
mvh Christian
|
|
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dusty Hill har været erstattet i de seneste koncerter, så intet er givet. Status Quo kører også videre uden Rick Parfitt.
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4856 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er ikke gamle nok endnu. Der er aktive musikere der er betydeligt ældre, f.eks. Paul Mccartney 79 år, og Mick Jagger 78 år.
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
RIP
Redigeret af Jespus - 30-Juli-2021 kl. 12:58 |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ZZ Top dog ikke. https://ultimateclassicrock.com/zz-top-not-breaking-up/ |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |