|
Bedste iPhone oplader kabler |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2021 kl. 13:16 |
|
er træt af kabler der ikke duer.
Hvilke kabler anbefales der til iPhones og iPads - skal være dem til iPhone 10 osv - ikke de Aller allernyeste
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enten de originale eller Anker kabler.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er de allernyeste kabler? De er vel ikke gået over til USB-C?
Jeg købte for nogle år siden et blåt kabel i Føtex. Det har holdt længere end det originale jeg fik ødelagt ved normal brug. Når det er blå, så kan det også nemt skelnes fra det andet hvide kabel, som sidder i computeren i stedet for opladeren. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke der menes de kabler som er med USB-C til Lightning? De er ret nye.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger disse, som er forstærket. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iPhone 10 har trådløs opladning, så køb sådan en istedet. Denne minder meget om dem jeg har fra Aldi, og de er virkelig hurtige.
|
||
xcalibur
Bruger Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har tidligere været godt tilfreds med Ankers kabler men de sidste vi fik har ikke holdt ret godt, hvor stofomlæg falder af og stik knækker :( Så ikke anbefalet..
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Baseus. Kanon kvalitet. Køber ikke andet. De kan købes i danske butikker men også på ali, hvor jeg også køber mine https://m.aliexpress.com/store/v3/home.html?shopId=2343184&sellerId=228486479&pagePath=index.htm
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
5W 🥵De er pivlangsom
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med en iPad oplader som kilde, tror jeg de lader med flere watt. Jeg oplever at min iPhone X lades meget hurtigt op.
|
||
saaby
Bruger Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger Native Union - dels fordi de har Limited Lifetime Warrenty (har prøvet den og den fungere) og fordi de har 3m kabel til iPhone.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved ikke om du benytter Carplay men ved at flere oplever problemer med Carplay hvis ikke der bruges originale Apple kabler. Køber selv altid originale kabler.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |