recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana 37" PV60 - glad ejer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana 37" PV60 - glad ejer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 751
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana 37" PV60 - glad ejer
    Sendt: 08-Januar-2007 kl. 09:54

Trods lidt skuffende oplevelse med "brummen" ved meget lyse billeder på mit tv (uden lyd ) er jeg nu den glade ejer, efter signal gennem Sagem60 - hold kæft det løfter altså billedekvaliteten enormt - havde ikke turde tro på det inden jeg tilsluttede dyret.

Det er så lækkert at man glemmer alt om den summen ( lyden er jo forbedret og volumen skruet op )

Hvis du står og skal investere i fladskærm bør du virkelig overveje Panasonic TH37PV60 - købte min hos TC til den nette sum af 9999 kr

-Morten

Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 10:30
Ja, den brummer.... men godt at høre at signalet bliver bedre med Selector, min antenneforenings analoge signal er tiltænkt CRT-tv i 14", tror jeg. Så jeg ser frem til at TDC får sig smølet færdig til at sende mig en boks. Har lige talt med en medarbejder hos dem, der ikke kunne sige noget om leveringstid - de 3 uger jeg blev lovet ved bestilling er allerede overskredet - men det tager man med ophøjet ro hos TDC...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu