|
S: Linn Kudos radio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
HIFI2021 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2021 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2021 kl. 12:38 |
|
Jeg har denne sorte Linn Kudos radio, som jeg ikke får brugt. Radioen virkede, sidst jeg havde den koblet til, men vi kan selvfølgelig teste den, hvis man er interesseret.
Giv et bud.
Radioen står i Aarhus C. Jeg kan desværre ikke finde et link til produktet.
Redigeret af HIFI2021 - 07-August-2021 kl. 12:45 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Billeder, links og hjemsted vil være rigtigt godt at få med, også på dine andre annoncer.
|
||
![]() |
||
HIFI2021 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2021 Status: Offline Point: 14 |
|
Hej Munch
Tak for input. Jeg retter det til.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5212 |
|
Rigtigt godt! Du kan gå ind i Funktioner - ret indlæg.
|
||
![]() |
||
|
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at uploade billeder?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Ah - det forklarer det. Tak!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |