|
Fragtpris for film fra amazon.de? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2021 kl. 15:49 |
Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene ![]() Det må have været en ekstern forhandler Så det blev lissom ikke til noget
Redigeret af jake51 - 09-August-2021 kl. 15:49 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Du har aldrig overvejet at tjekke hvad der står i højre side på amazon? - der står jo ligesom hvem og hvordan der bliver solgt fra den forhandler du forsøger at købe fra. - så kan du allerede der afgøre om det er noget du har lyst til.
Hvis man ikke gider læse hvad der står, så må man også selv tage konsekvenserne.
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Det kan hurtigt betale sig at vælge fra en sælger hvor filmen måske koster 1-2 Euro mere, men forsendelsen så ER inkluderet, billig eller ligefrem gratis via Amazon eller - Det plejer man let at kunne finde med mindre det er nogle meget smalle eller importerede film det kun er en enkelt eller 2 sælgere der tilbyder. Hvis man allerede er logget ind på forhånd, så plejer den rette forsendelsespris at stå lige under prisen på filmen i listningen af de forskellige sælgere, så det burde ikke være så svært. Redigeret af TBC1 - 09-August-2021 kl. 17:06 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Cool story bro. |
|
![]() |
|
Zombie1343 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2017 Status: Offline Point: 21 |
ja, jeg har lige kløet mig i nakken.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Så er det måske kun mig der mener at når forsendelsen koster lige så meget som to UHD-film, så er det lige dyrt nok
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Nej, det er du ikke den eneste der mener, men din tråd her tjener intet formål.
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Jeg gætter ikke på at du er på Facebook, for du bruger virkelig dette forum til samme type opslag, som lige så godt kunne forsvinde der.
Redigeret af Rolias - 10-August-2021 kl. 21:45 |
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg købte en karton Puch og et flute i dag...
Redigeret af Nagash - 10-August-2021 kl. 23:31 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
@nagash . crap nu bliver jeg sulten.
Men fik dog en isvaffel i dag for første gang i omkring 2 år tror jeg :-)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Jeg prøvede præcis det samme i går, nede i Fakta havde de skinke på tilbud, men den italienske salat kostede mere ![]() Nå men jeg endte så med noget spegepølse, og en liter letmælk, ikke fordi jeg drikker specielt meget mælk, men børnene vil gerne have et glas. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |