|
LG kanalskifte med CAM |
Besvar |
Forfatter | |
meyhoff
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-August-2021 kl. 18:04 |
Hej forum, Jeg overvejer kraftigt et OLED65C1, men hvordan er kanalskifte ved cabeltv med CAM modul, tager det lang tid at skifte kanal? Det Sony jeg har idag er for lang tid om at skifte kanaler, og det vil jeg gerne undgå, men er heller ikke lun på en ekstra box/fjernbetjening. Nogen som har erfaringer? |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG C8 erfaring. Det gik ret hurtigt her. Jeg har Bland selv fra YouDontSee. Nogle kanaler kunne godt tage lidt ekstra. Men ikke det store.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må altid påregnes at det tager længere tid med krypterede kanaler end det gør med dem der ikke er. Det er trods alt kun et par sekunder eller 3, det er ingen tid.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |